خبرگزاری کار ایران

طی ۲۴ ساعت گذشته صورت گرفت؛

انجام ۵ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات در اهواز

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۰۲۵

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۵ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۵ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: ساعت ۱۲ و ۳۲ دقیقه با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش سوزی در تراس منزل مسکونی در خیابان هفت کوی رسالت اطلاع رسانی شد.

وی افزود: بی احتیاطی در روشن کردن منقل در مجاورت البسه منجر به حریق و دودگرفتگی تراس مسکونی شد و آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با قطع برق و گاز ساختمان مسکونی به وسیله یک رشته لوله آبرسان حریق را اطفا و از سرایت حریق به داخل ساختمان مسکونی جلوگیری کردند.

قنبری به آتش سوزی منزل مسکونی ساعت ۱۵ و ۱۳ دقیقه در منطقه چهارصد دستگاه اشاره و تصریح کرد: آتش نشانان به محض ورود با دود و شعله‌های حریق در منزل مسکونی مواجه شدند و بدون اتلاف وقت با ایمن سازی و استفاده از تجهیزات خاموش کننده شعله‌های حریق را که منجر به خسارت اثاثیه شده بود، مهار کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به اعزام ۲ دستگاه خودروی آتش‌نشانی ساعت ۲۱ و ۵۱ دقیقه درمنطقه حصیر آباد خیابان یک فرعی اشاره و اظهار داشت: آتش‌نشانان با حضور به موقع آتش سوزی ساختمان متروکه را مهار و از سرایت حریق به ساختمان‌های مجاور جلوگیری کردند.

وی اظهار کرد: آتش‌نشانان در عملیات نجات محبوسین در ساختمان مسکونی به علت خرابی قفل درب در منطقه پادادشهر خیابان ۱۷ غربی و سپیدار بلوار انصار ۲ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز