خبرگزاری کار ایران

نماینده سپیدان و بیضا مطرح کرد:

انتخابات ماندگار بدون حضور و مشارکت حداکثری مردم رقم نخواهد خورد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۹۹۸

نماینده سپیدان و بیضا صیانت از رای و انتخاب مردم را اولویت اصلی دست‌اندرکاران انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ خواند و گفت: برگزاری یک انتخابات حماسی و ماندگار بدون حضور و مشارکت حداکثری مردم رقم نخواهد خورد.

به گزارش ایلنا، محسن علیزاده در دیدار با اعضای هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان، صیانت از رای و انتخاب مردم را اولویت اصلی دست اندرکاران، مجریان و ناظران انتخابات دانست و افزود: باید همه ابزارها و امکانات در چارچوب قانون برای برگزاری انتخاباتی قانونمند و پرشور به کار گرفته شود.

وی ادامه داد: برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از جانبداری از فرد یا جریانی خاص باید همواره در دستور کار مجریان و عوامل برگزار کننده انتخابات باشد.

وی بیان داشت: برای هر انتخابات یک قانون خاص تصویب شده و چگونگی هر اقدامی پیرامون آن انتخابات و اینکه چه کارهایی باید و چه کارهایی نباید انجام بگیرد را برای ما مشخص کرده است که همه ما موظفیم مطابق آن قانون عمل کنیم و هرگونه اقدام و فعالیتی برخلاف آن نیز تخلف و جرم محسوب می‌شود.

نماینده مردم  سپیدان و بیضا در مجلس گفت: مردم ایران اسلامی طی چند دهه گذشته در صحنه‌های مختلف، حماسه‌های متعددی را خلق کرده‌اند و قطعا خلق یک حماسه دیگر در خرداد ۱۴۰۰ و برگزاری انتخابات حماسی دیگر نیز در سایه حضور و مشارکت پرشور مردم رقم خواهد خورد.

علیزاده افزود: مردم شهرستان‌های سپیدان و بیضا نیز همانند مردم سایر نقاط کشور در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ باز حماسه دیگری خلق خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز