خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق اصناف استان مرکزی اعلام کرد؛

آغاز محدودیت فعالیت شغلی گروه های 3 و 4 در سه شهرستان استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۹۶۲

رئیس اتاق اصناف استان مرکزی گفت: با نارنجی شدن وضعیت شهرستانهای اراک، ساوه و دلیجان به دلیل شیوع ویروس کرونا، محدودیت فعالیت گروه‌های شغلی 3 و 4 در این شهرستان های استان مرکزی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمشید زند افزود: بازارهای موقت، مهدهای کودک، تالارهای پذیرایی، رستوران‌ها، موزه و باغ وحش‌ها، استخرهای سرپوشیده، سینما و تئاتر در گروهای شغلی 3 تعطیل هستند.

وی ادامه داد: باشگاه‌های ورزشی و ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو، کافه‌ها، چایخانه‌ها، قهوه خانه‌ها، باغ وحش‌ها، شهربازی‌ها و مراکز تفریحی آبی، باشگاه‌های ورزشی سالنی، پارک‌ها و مراکز تفریحی نیز در گروهای شغلی 4 تعطیل هستند.

رئیس اتاق اصناف استان مرکزی اظهار داشت: واحدهای صنفی در صورت رعایت نکردن قوانین محدودیت فعالیت صنفی، برابر قانون مورد اعمال قانون قرار می‌گیرند.

زند تصریح کرد: ضروری بود ستاد ملی کرونا با توجه به تجربه سال گذشته در نحوه و چگونگی مسافرت‌های نوروزی تجدیدنظر می کرد، تا کسبه دچار محدودیت‌ها نمی‌شدند.

وی بیان داشت: ۵۰ درصد صنوف استان با شیوع ویروس کرونا دچار خسارت غیرقابل جبران شده‌اند و تسهیلات حمایتی نیز مشمول همه این واحدها نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز