خبرگزاری کار ایران

با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا؛

اماکن تاریخی در البرز تعطیل شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۹۵۲

مدیر‌کل میر‌اث فرهنگی، گردشگر‌ی و صنایع‌دستی البرز از تعطیلی مراکز تاریخی به دلیل شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش ایلنا از ‌البرز، فریدون محمد‌ی امروز ضمن اعلام خبر تعطیلی اماکن تاریخی در البرز، بیان کرد: با توجه قرار گرفتن شهرستان‌ها‌ی کرج، ساوجبلاغ و نظر‌آباد در محدوده شهر‌ها‌ی نارنجی و اعلام فهرست مشاغل حساس از طرف ستاد ملی مقابله با کرونا موزه‌ها و اماکن تاریخی تا اطلاع ثانوی تعطیل شدند.

مدیر‌کل میر‌اث‌فرهنگی، گردشگر‌ی و صنایع‌دستی البرزضمن اشاره به گردشگر‌‌پذیر بودن استان در ایام نو‌روز و مدیریت سفر مسئولانه گفت: با توجه به رعایت ضوابط بهداشتی در اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگر‌ی و با وجود آماده‌باش و تشدید نظارت گشت‌ها‌ی تلفیقی با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا و قرار‌گیر‌ی مشاغل این اصناف در ردیف ۳ و ۴ از ظهر امروز فعالیت این واحدها به حالت تعلیق در‌ خواهد آمد.

او در ادامه اضافه کرد: بر‌این اساس با توجه به باز‌گشایی بر‌خی آثار تاریخی در کرج، ساوجبلاغ و نظرآباد از چهارم فر‌ور‌دین ماه سال جار‌ی تا‌کنون و حضور باز‌دید‌کنند‌گان با رعایت دستور‌العمل‌ها‌ی بهداشتی بنا‌بر شرایط موجود امکان باز‌دید تا بهبود شرایط مقدور نبوده و اطلاعیه‌های بعد‌ی متعاقبا اعلام خواهد شد.

محمد‌ی اظهار کرد: بدیهی است همواره حفظ سلامت شهروندان و گردشگر‌ان نو‌روز‌ی در اولویت ستاد اجرایی خدمات سفر استان قرار داشته و در این راستا تابع موازین اعلامی از طرف ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز