خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان صمت استان هرمزگان خبر داد:

رشد 11 درصدی صدور پروانه بهره‌برداری معدنی در سال ۹۹ در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۹۲۵

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از صدور 20 فقره پروانه بهره‌برداری معدنی در سال 99 در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، ابراهیم  سعدینی اظهار کرد: روند فعالیت های معدنی و رشد شاخص های بخش معدن در استان نسبت به سنوات قبل و ارتقا جایگاه معدن استان در کشور در سال های اخیر نشان دهنده ظرفیت توسعه معدن و صنایع معدنی استان است.

وی افزود: در سال99 تعداد 48 فقره پروانه اکتشاف 16 فقره گواهی کشف با ذخیره قطعی 46 میلیون تن و تعداد 134 فقره مجوز برداشت صادر شده است که در زمینه گواهی کشف 6 درصد نسبت به سال قبل رشد داشته است.

سعدینی در ادامه بیان کرد: تعداد پروانه های بهره برداری صادره در سال گذشته نیز 20 فقره با ظرفیت استخراج سالیانه سه میلیون و529 هزار تن و اشتغال اسمی بالغ بر 305 نفر با رشد 10 درصدی نسبت به سال قبل است.

معاون امور معادن وصنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان افزود: درسال گذشته تعداد 31 معدن راکد با انجام اقدامات لازم ،مجددا فعالسازی گردید که این معادن با سرمایه گذاری یکهزارو 792 میلیارد ریال موجب ایجاد اشتغال برای 429نفر شده است.

سعدینی عنوان کرد: ضمن ارائه مهلت جهت انجام تعهدات توسط بهره برداران تعداد 29بهره بردار از سوی شورای عالی معادن و شوراری معادن استان سلب صلاحیت شد که این معادن مجددا از طریق برگزاری مزایده به متقاضیان واگذار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز