خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار به ایلنا خبر داد:

ورودی و خروجی تاکستان مسدود شد / شهرستان در وضعیت نارنجی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۸۲۶

معاون سیاسی- امنیتی فرمانداری شهرستان تاکستان از مسدود شدن ورودی و خروجی های این شهرستان خبر داد.

امیر جعفرزادگان روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین گفت: با توجه به حجم ترددها و دورهمی‌های نوروز و تجمعاتی که در این شهرستان اتفاق افتاد، متاسفانه وضعیت شهرستان از رنگ زرد به نارنجی تغییر کرد.

معاون سیاسی- امنیتی فرمانداری شهرستان تاکستان اظهار داشت: متاسفانه با توجه به اقداماتی که انجام داده ایم تا به این لحظه 39 مورد مبتلا به کووید 19 در بیمارستان های شهرستان بستری هستند.  

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی تاکستان افزود: با توجه به اینکه به نوعی با استان زنجان و همدان ارتباط داریم و مسیر تردد محسوب می شویم؛ بیشترین حجم سفرها در ایام نوروز از این محورها را شاهد بودیم.

جعفرزادگان همچنین خاطرنشان کرد: در روزهای تعطیل، مسافران به بخش‌های این شهرستان از جمله ضیاءآباد سفر کردند که در اسفند سال گذشته چند مورد مبتلا به کرونای انگلیسی در این بخش مشاهده شده بود.

وی در پایان به ممنوعیت ورود خوروهای غیر بومی به این شهرستان اشاره کرد و گفت: از شهروندان خواهش می کنیم با توجه به اینکه روز طبیعت را در پیش داریم در منزل بمانند تا ان شاالله مشکلی در روز طبیعت پیش نیاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز