خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار استان مرکزی اعلام کرد:

هرگونه تجمع در تفرجگاه‌های استان ممنوع شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۸۲۵

با تغییر شرایط رنگ بندی شهرستان های استان مرکزی هرگونه تجمع در فضای سبز ، پارک ها و تفرجگاه‌های استان مرکزی در روز ۱۳ فروردین ممنوع شد.

به گزارش ایلنا، اکرمی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار مرکزی با اشاره به تمهیدات ستاد استانی مبارزه با کرونا برای تعطیلات پایان هفته بویژه ۱۳ نوروز و روز طبیعت گفت: توصیه می‌شود به هیچ وجه تجمعات در تفرجگاه ها و فضاهای سبز شهری صورت نگیرد و هرگونه تجمع در این اماکن ممنوع است.

اکرمی افزود : توصیه ما به شهروندان در روز طبیعت آن است که حتی الامکان از منازل خود خارج نشوند و ضمن پرهیز از حضور در جمع‌ها و اماکن شلوغ، تمامی دستورالعمل‌ها و توصیه‌های بهداشتی و کرونایی را رعایت کرده و از هرگونه عادی انگاری در خصوص کرونا و خطرات آن، اجتناب کنند.

معاون استاندار مرکزی، به تمامی شهرداران شهرهای استان مرکزی بویژه شهروندان اراک، خمین و ساوه که وضعیت نارنجی دارند ، هشدار داد از اتراق مردم در پارک‌ها ، فضای سبز و تفرجگاه‌ها اجتناب کنند و پلیس نیز از اینگونه اقدامات ممانعت کند تا مانع از افزایش درگیری مردم با کروناویروس شوند.

وی گفت : اجرای تصمیمات و اعمال محدودیت‌ها از سوی ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا با توجه به بضاعت نیروی اجرایی و انسانی محدود است و نمی‌توان برای هر فرد یک پلیس یا عامل بازدارنده در نظر گرفت. از این رو همراهی و مشارکت مردم در اجرای تصمیمات به تثبیت شرایط کرونایی و کاهش آمار مبتلایان به بیماری کمک خواهد کرد.

اکرمی گفت: چنانچه شرایط رنگ بندی استان تغییر پیدا کند و از نارنجی به قرمز تبدیل شود ناگزیر به اعمال محدودیت‌های سختگیرانه و تعطیلی کسب‌وکارها خواهیم شد و امیدواریم با رعایت مردم اجازه ندهیم فعالیت کسب‌وکار در استانی تعطیل و از همه مهمتر سلامت جامعه به مخاطره بیفتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز