خبرگزاری کار ایران

در سال گذشته اتفاق افتاد؛

کسب رتبه دوم برای سرمایه‌گذاری و گردشگری استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۸۰۵

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: استان گیلان در سال گذشته در حوزه سرمایه‌گذاری و گردشگری رتبه دوم، در حوزه صنایع دستی رتبه سوم و در حوزه میراث‌فرهنگی در رتبه چهارم کشور قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از رشت،جواد واحدی بیان کرد: این عملکرد، نشان‌دهنده برنامه‌ریزی موفق اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اظهار داشت: این استان با وجود نعمت‌ها و ظرفیت‌های فراوانی که در حوزه‌های مختلف اعم از میراث‌فرهنگی غنی، فرصت‌های گردشگری متنوع و صنایع دستی و هنرهای سنتی دارد، جزو استان‌های برتر کشور در جذب گردشگر است..

وی ادامه داد: حمایت‌های استاندار گیلان و مدیران استانی در کنار مدیریت و برنامه‌ریزی‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان موجب شد تا شاهد اتفاقات مبارکی نظیر ثبت چهار روستا و شهر رشت با محوریت صنایع‌دستی، مرمت ساختمان‌های تاریخی، ایجاد موزه‌‌های جدید تخصصی متعدد و سرمایه‌گذاری مطلوب برای تمامی شهرستان‌های استان گیلان در طی سال گذشته باشیم.

واحدی افزود: قطعا با برنامه‌ریزی‌ ، ظرفیت های  استان و تعاملی که در بین اداره‌کل و دستگاه‌های ذی‌ربط برقرار شده است، شاهد اتفاقاتی مثبت در آینده بویژه در دوران پساکرونا در استان گیلان خواهیم بود.

ارسلان زارع استاندار گیلان نیز در این نشست با تقدیر از تلاش‌های مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان و همکارانشان در بخش‌های مختلف گفت: در سال گذشته و با وجود محدودیت‌های مختلف، شاهد اتفاقات کم‌نظیری در استان گیلان بودیم که تلاش‌ و تعامل‌ دستگاه‌های مختلف و نمایندگان محترم استان در این امر شایسته قدردانی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز