خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان هشدارداد؛

تغییر رنگ بندرعباس از وضعیت زرد به نارنجی/ سیزده به در امسال هم در خانه بمانیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۷۷۴

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با افزایش بستری شدن بیماران کرونایی در هرمزگان وضعیت بندرعباس از زرد به نارنجی تغییر کرد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فاطمه نوروزیان اظهار کرد: پیش از بندرعباس شهرستان بندرخمیر هم در وضعیت نارنجی قرار داشت.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته با بستری شدن ۱۳۶ بیمار کرونایی دیگر نسبت به روز گذشته ۱۶۶ درصد میزان بیماران بستری در بیمارستان‌های استان افزایش یافته است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: هم اکنون ۱۷۵ بیمار با تشخیص کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۳۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه وحال ۸ نفر هم وخیم است.

نوروزیان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش شده که دو فوتی هم استانی و دیگری مسافر شهر اهواز بوده است.

وی بیان کرد: فوتی‌ها ۳ خانم با میانگین سنی ۵۴ تا ۸۱ ساله بودند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان عنوان کرد: با فوت این دو هم استانی جمع جانباختگان به هزار و ۵۹ نفر رسید.

نوروزیان با اشاره به فوت یک مسافر در جمع فوت شده‌های استان، تاکید کرد: مردم از سفر کردن در این روز‌های پیک بیماری کرونا خودداری کنند وامسال هم مانند سال قبل سیزده به در را در خانه بمانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز