خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه کاشان مطرح کرد:

اعمال محدودیت‌های حداکثری در کاشان/ تغییر وضعیت کاشان از زرد به نارنجی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۷۰۹

فرماندار کاشان گفت: گردشگران و مسافرانی که در کاشان هستند، اقدام به خروج از شهرستان کنند، چرا که با شناسایی موارد کرونای جهش یافته انگلیسی، کاشان در حال تغییر وضعیت از زرد به نارنجی است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علی اکبر مرتضایی در دومین جلسه اضطراری ستاد شهرستانی مبارزه با بیماری کرونا اظهار داشت: با اعلام وضعیت نارنجی در استان ها و شهرستان های همجوار به خصوص تهران، اصفهان و افزایش موارد ابتلا به بیماری در منطقه این یک هشدار فوری برای شهرستان کاشان جهت دقت و اهتمام بیشتر در اجرای پروتکل های بهداشتی است.

 وی با بیان اینکه بین کاشان و شهرستان ها و استان های همجوار مراودات و مبادلات زیادی صورت می گیرد، ابراز داشت: لازم است برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا در سطح شهرستان کاشان محدودیت‌های حداکثری اعمال شود.

فرماندار ویژه کاشان با اشاره به بی تفاوتی ها و عادی انگاری های موجود در رعایت دستورالعمل های بهداشتی تصریح کرد: شهرستان کاشان در شرایط ویژه ای قرار گرفته و لازم است دستگاه های اجرایی برای مقابله با شرایط کنونی برنامه ریزی و تدابیر لازم در چارچوب مصوبات ملی و استانی اندیشیده شود.

وی در خصوص تهیه و توزیع واکسن کرونا برای جامعه هدف، افزود: برای مردم به خصوص اقشار آسیب پذیر جامعه لازم است، از ظرفیت خیرین شهرستان کاشان برای تامین منابع خرید واکسن استفاده شود تا در زمان توزیع و تامین آزاد واکسن قشر محروم با مشکل مواجه نشوند.

رئیس ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا خاطر نشان کرد: بر اساس مصوبه ستاد شهرستانی کرونا برپایی هرگونه ایستگاه های صلواتی در سطح شهرستان کاشان ممنوع و برگزاری هرگونه مراسم و تجمع های حتی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در اماکن مسقف ممنوع خواهد بود.

مرتضایی گفت: گردشگران و مسافرانی که در کاشان هستند لازم است به تدریج اقدام به خروج از شهرستان نمایند، چرا که با افزایش شیوع بیماری و شناسایی موارد کرونای جهش یافته انگلیسی کاشان در حال تغییر وضعیت از زرد به نارنجی است.

فرماندار کاشان در پایان تاکید کرد: در تمامی ادارات، سازمان ها و نهادهای اجرایی و خدماتی سطح شهرستان کاشان هرگونه دیدارهای نوروزی بین کارمندان و مدیران ممنوع و در صورت مشاهده و یا وصول گزارش با آن برخورد می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز