خبرگزاری کار ایران

حبیبی مطرح کرد:

ممنوعیت تجمع شهروندان قزوینی در روز طبیعت

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۵۲۴

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین گفت: هرگونه تجمع و دورهمی در روز طبیعت، در بوستان ها، تفرجگاه ها و فضاهای سبز ممنوع است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه فوق‌العاده ستاد مقابله با کرونا شهرستان تاکستان با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه روند ابتلا به بیماری کرونا در استان صعودی است، تجمع و دورهمی در بوستان ها، فضاهای سبز و تفرجگاه ها در استان ممنوع است.

وی اظهار داشت: خریدهای شب عید و دید و بازدیدها باعث افزایش ابتلا به این بیماری شده است در حالی که در دو ماهه منتهی به پایان سال 99 شاهد سیر نزولی ابتلا به این بیماری بودیم اما متاسفانه در چند روز اخیر میزان بستری ها در مراکز درمانی استان با 30 درصد افزایش همراه بوده است.

حبیبی با اشاره به وضعیت نارنجی استان تاکید کرد: ورود و خروج شهرستان های نارنجی باید به دقت کنترل شود و برای متخلفان جریمه 500 هزار تومانی اعمال می شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین  اظهار داشت: دید و بازدید‌های نوروزی مدیران و کارکنان ادارات مطلقاً ممنوع است و مصوبه منع تردد شبانه از ساعت 22 تا 3 در کل استان اعمال می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: واکسیناسیون در بین گروه های هدف بر اساس میزان آسیب پذیری ادامه دارد و تاکنون هیچ مسئولی  در سطح استان این واکسن را دریافت نکرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز