خبرگزاری کار ایران

طی یک سال گذشته؛

کرونا تاثیری برحمل و نقل کالاهای و نیازهای اساسی مردم نداشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۵۲۲

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: حمل کالا و نیازهای اساسی مردم از اولویت‌های ویژه حوزه حمل و نقل جاده‌ای بوده که حتی در شرایط سخت یک سال گذشته که به دلیل شیوع ویروس کرونا وجود داشت ادامه یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی اداره راهداری و حمل و نقل جاده استان قزوین، علیرضا معیری پور با اعلام این خبر اظهار داشت: میزان حمل کالاهای صورت گرفته این استان امسال چهار درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، نوشابه، مواد پاک کننده و خاک‌های معدنی را از مهمترین کالاهای حمل شده در این مدت اعلام کرد و افزود: حمل کالا و نیازهای اساسی مردم از اولویت‌های ویژه حوزه حمل و نقل جاده‌ای بوده که حتی در شرایط سخت یک سال گذشته که به دلیل شیوع ویروس کرونا وجود داشت، با همت رانندگان این بخش به خوبی ادامه یافته است.

به گفته این مسئول حمل و نقل، هم اکنون ۱۰ هزار و ۲۷۹ دستگاه کامیون و تریلی در ناوگان حمل و نقل استان فعال بوده و ۱۲هزار و ۳۵۶ راننده نیز در این حوزه مشغول به فعالیت هستند.

معیری‌پور ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در یک سال گذشته اقدامات لازم و دستورالعمل‌های بهداشتی به شرکت‌های حمل و نقل کالا ابلاغ شده و هم اکنون نیز در حال اجرا است.

وی هم چنین افزود: با بیان اینکه در قالب کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲ نظارت ویژه‌ای نیز بر فعالیت شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان انجام می‌شود. مردم، کاربران جاده‌ای و صاحبان کالا هم می‌توانند هرگونه شکایت و انتقاد از ناوگان حمل و نقل کالا را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز