خبرگزاری کار ایران

دو شهرستان ایلام در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۴۷۸

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: شهرستان آبدانان نیز در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفت و در صورت ادامه این روند سایر شهرستان‌ها نیز تغییر وضعیت خواهند داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمیل صادقی فر با هشدار نسبت به روند افزایش ابتلا و بستری‌ها در استان آبدانان در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفت اظهار داشت: هم اکنون شهرستان‌های دهلران و آبدانان در وضعیت قرمز، چرداول در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان‌ها در وضعیت زرد قرار دارند.

وی ملاک تغییر وضعیت در هر شهرستان را تعداد بستری‌ها اعلام کرد و افزود: ۲۵ بستری جدید ناشی از کرونا در استان ثبت شد و مجموع بستری‌ها به ۱۰۳ نفر افزایش یافت.

صادقی فر یادآور شد: هفت مورد از بستری‌های جدید مربوط به ایوان، ۶ مورد ایلام، پنج مورد آبدانان، ۲ موردچرداول، ۲ مورد مهران، ۲ مورد دهلران و یک مورد مربوط به بدره است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره یه افزایش تعداد مبتلایان در استان افزود: تعداد مبتلایان در ایلام ۱۳ هزار و ۱۸ نفر، ایوان ۲ هزار و ۸۶۵، آبدانان ۲ هزار و ۱۵۷، دهلران هزار و ۷۸۸، چرداول هزار و ۷۷۵، دره شهر هزار و ۵۷۷، مهران هزار و ۲۹۶، بدره هزار و ۷۹، ملکشاهی ۸۱۲، سیروان ۶۱۰، هلیلان ۵۴۲ و چوار ۳۷۸ نفر است.

وی ورود مسافران نوروزی به استان، تجمع‌های خانوادگی و رعایت نکردن پروتکلهای بهداشتی را از دلایل افزایش ابتلا به کرونا عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز