خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سرخس خبر داد:

تشکیل ۶ پرونده گران فروشی مرغ در سرخس

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۴۶۱

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سرخس از تشکیل ۶ پرونده گران فروشی عرضه کنندگان مرغ زنده در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اکبر اکبری با اشاره به طرح نظارت بر اصناف و گشت مشترک در ایام تعطیلات نوروزی گفت: روز گذشته و به منظور پیگیری پیامک‌های مردم از محل‌های فروش مرغ زنده شهرستان سرخس که برابر با گزارش های مردمی در فضای مجازی انجام شد بازدید بعمل آمد که متاسفانه شاهد بی انصافی و گرانفروشی شدید مرغ زنده بودیم. 

وی افزود: با آنکه این فروشندگان، مرغ را از کلی فروشی به مبلغ هر کیلوگرم ١٧۵ هزار ریال خریدند، در اقدامی غیر قانونی به مبلغ ٣٠٠ الی ۳۵۰ هزار ریال می فروختند که در همین رابطه ۶ فقره پرونده تشکیل و از مسیر سامانه سیمبا به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

 اکبری یاد آور شد: این صنوف علاوه بر گرانفروشی فاقد مجوز کسبی بهداشتی و... بودند که طبق قانون با آنان برخورد خواهد شد.

سرپرست اداره صمت سرخس اظهار داشت: با توجه به ذائقه عمومی در سطح شهرستان نسبت به مصرف مرغ زنده و ارتزاق بیش از ده ها خانوار از این راه، داشتن مجوزهای قانونی و رعایت نرخ های مصوب الزامی است. 

اکبری در پایان با تاکید بر وجدان کاری، رزق حلال ورعایت مصوبات ستاد تنظیم بازار تصریح کرد: در این جنگ اقتصادی که همه دشمنان قسم خورده این نظام ، انقلاب و مردم با تحریم های ناجوانمردانه فشار گزافی را بر ما وارد کردند می طلبد که اصناف محترم همکاری لازم را داشته باشند واز هرگونه تخلف صنفی پرهیز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز