خبرگزاری کار ایران

نامدار مطرح کرد؛

تعداد مبتلایان به بیماری کرونا به مرز 203 نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۴۳۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین خبر داد: در 24 ساعت گذشته ۵۴ بیمار جدید کرونا با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان قزوین بستری شده اند و تعداد کل مبتلایان استان به 203 نفر رسید و متاسفانه 3 نفر در اثر ابتلا به این ویروس فوت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، پیمان نامدار با اعلام این خبر اظهار داشت: تعداد کل بیماران بستری در بیمارستان‌های استان قزوین 247 نفر است که 19 نفر از آنها بدحال و تحت اقدمات ویژه تنفسی و مراقبتی هستند.

او گفت: رشد تعداد مبتلایان به این ویروس نشان دهنده ی وضعیت بحرانی استان می باشد که در این وضعیت به شهروندان توصیه می شود دستورالعمل های بهداشتی را بیش از پیش جدی بگیرند.

نامدار افزود: افزایش مسافرت ها در تعطیلات نوروز و دورهمی های خانوادگی در این ایام نشان دهنده  ساده انگاری این بیماری است که خطری جدی برای سلامت مردم را در پی دارد و متاسفانه سهل انگاری برخی موجب سیر صعودی این بیماری در استان شده است.

وی با اشاره به روند صعودی ابتلا به کرونا در استان قزوین طی یکماه گذشته، اضافه کرد: در حالی که هفته گذشته تعداد فوتی‌ها در استان تک‌رقمی شده بود متاسفانه در  حال حاضر میانگین فوتی‌ها و بستری‌ها افزایش پیدا کرده است و متاسفانه  نفر از شهروندان قزوینی دز اثر این بیماری فوت شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز