خبرگزاری کار ایران

بررسی بیش از ۱۰ هزار پرونده در تعزیرات حکومتی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۴۲۱

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: سال گذشته ۱۰ هزار و ۲۹۰ پرونده مربوط به متخلفان اقتصادی در شعب تعزیرات استان مورد رسیدگی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هوشنگ محمدی با اعلام این خبر افزود: در مدت یاد شده به هشت هزار و ۵۳۸ پرونده در حوزه کالا و خدمات، ۸۶۸ پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز و۸۸۴ پرونده مربوط به بهداشت، دارو و درمان رسیدگی شده است. 

وی همچنین گفت: بیشترین تخلفات در بخش صنفی مربوط به عدم درج قیمت،گران فروشی، کم فروشی عدم صدورو ارایه فاکتور بوده است.

 محمدی ادامه داد: بیشترین تخلفات در حوزه قاچاق کالا و ارز مربوط به دخانیات،کالاهای اساسی،ماینر و موتور سیکلت بوده است.

وی یادآور شد: میزان محکومیت متخلفین تا پایان اسفند ۹۹ در حدود ۸۲۰ میلیارد ریال بوده است. 

محمدی حاطرنشان کرد: عملکرد  سال ۹۹ این اداره کل  نسبت به مدت زمان مشابه  سال قبل ۱۵درصد افزایش یافته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین همچنین خاطر نشان کرد: با توجه به ضرورت پیشگیری از تخلفات صنفی در همه ایام سال، فعالیت های نظارتی خود را در نوروز ۱۴۰۰ افزایش داده ایم.

محمدی با اشاره به اینکه طرح ملی مقابله با کرونا با طرح نوروزی برای سال دوم مقارن شده است،افزود: اولویت های سازمان تعزیرات در رسیدگی به تخلفات تغییر کرده و با هر گونه سوء استفاده‌های احتمالی خصوصا در حوزه کالاهای اساسی و کالاهای هدف با سرعت برخورد جدی می کنیم و به گران فروشان ،احتکار کنندگان و متخلفین هشدار جدی می دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز