خبرگزاری کار ایران

مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز:

احتکار اقلام ضروری مردم برکت را از بین برده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۳۷۰

مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز با اشاره به اوضاع گرانی‌ها در بازار گفت: امروز برخی افراد نیاز ضروری برادران و خواهران دینی خود را احتکار می‌کنند، سپس توقع داریم برکات خداوند نازل شود.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام حمیدرضا حدائق در مراسم جشن سالروز ولادت حضرت صاحب الزمان(عج) که در مسجد الرجا شیراز برگزار شد، با بیان اینکه باید منتظر آمدن منجی بشریت باشیم، اظهار کرد: یکی از راه‌های برون رفت از مشکلات را دعا برای تعجیل در امر ظهور ولی‌عصر(عج) عنوان کرد.

وی با بیان اینکه حکومت صاحب الزمان(عج) بر پایه عدل استوار می‌شود، اضافه کرد: حضرت سید الشهدا(ع) در جمع اصحاب خود در پاسخ به این سئوال که اگر امام زمان(عج) ظهور کند بر این جهان چه می‌گذرد؟ اینچنین پاسخ می‌دهد: برکت از آسمان به سوی زمین فرو می‌ریزد و این برکات که از جانب حق بر زمین نازل می‌شود به قدری است که درختان از میوه فراوانی که خداوند عنایت فرموده‌اند، می‌شکند.

حدائق افزود: برخی افراد فکر می‌کنند که امام زمان(عج) پنهان و گم شده است، در صورتی که این ما هستیم که به خاطر اعمال خود گم شده‌ایم. ما هستیم که در مقوله تقوا ضعیف عمل می‌کنیم، لذا باید سعی کنیم که اوصاف و ویژگی‌های یاران امام زمان را که در راس آنها ایمان و تقوی است در خود ایجاد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز