خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

تابع و فرزند نظام هستم / مردم منطقه متوجه رفتارهای انتخاباتی شده اند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۳۴۴

کاندیدای انتخاباتی میاندوره ای مجلس یازدهم گچساران و باشت گفت: افتخار دارم تابع نظام و فرزند نظام هستم؛ نظام برای ما هزینه کرده است، ما هم وظیفه داریم برای نظامی که متعلق به خودمان می دانیم خدمت کنیم و ثبت نام من در انتخابات مجلس در همین راستا بوده است.

ساسان تاج‌گردون به خبرنگار ایلنا در دوگنبدان گفت: همه ما مکلف هستیم به قانون توجه کنیم، ما تابع دستگاه‌های عالی نظارتی هستیم، بنده سرباز نظام هستم و علاقمند به توسعه منطقه و هر چه دوستان ناظر و مسئول تعیین کنند ما مُکلف به فرمان بردن و تایید هستیم.

معاون سابق وزیر میراث فرهنگی گفت: اعتقاد دارم دوستان در حوزه نظارتی خیلی بادقت کار می‌کنند و رفتارهای سیاسی و مباحثی که برخی عزیزان مطرح می کنند در ذهن آنها وجود ندارد بلکه آنچه که ملاک عمل است رفتار همراه با چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

تاج گردون گفت: آنچه اعتقاد داریم بحث سلامت اقتصادی و مبارزه با فساد بعنوان یکی از ارکان مهم است و بطور حتم ما تابع نظام هستیم و تمکین می کنیم.

وی در پاسخ به سئوال پیش‌بینی افق انتخاباتی پیش رو گفت: بدون شک بنده بدون پیش بینی وارد این مسیر نمی شدم. مسیر مشخص است و هر کاندیدای محترمی هم بنظر من، اعتقاداتی دارد.

رئیس سابق برنامه و بودجه استان فارس افزود: بنده به نوبه خودم اعلام می‌کنم توفیق خدمت برای بنده مهیا است و اعتقاد دارم مردم در شهرستان‌های گچساران و باشت و منطقه، خیلی خوب متوجه رفتارهای انتخاباتی شده اند و بهترین گزینه را انتخاب خواهند کرد.

تاج گردون گفت: شک نکنید ما در جامعه ای بزرگ شدیم و آموخته فرهنگ و ادبی هستیم که در هر شرایطی تمکین کنیم و خدمتگزار هر انسان با هر دیدگاهی هستیم و اگر انتخاب نشوم هم به مُنتخب مردم احترام خواهم گذاشت.

وی افزود: بعنوان یک شهروند می‌گویم، مردم خوبی داریم و از مردم می‌خواهم نگاه‌شان فارغ از هرگونه دیدگاه سیاسی قومی و قبیله ای باشد و با اندیشه توسعه ای استوار ، مطالبات‌شان را پیگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز