خبرگزاری کار ایران

فرماندار تبریز خبرداد:

برگزاری الکترونیکی انتخابات شورای شهر تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۳۲۰

فرماندار تبریز از برگزاری انتخابات ششمین دوره شوراهای کلانشهر تبریز به صورت تمام الکترونیکی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، بهروز مهدوی در جلسه آشنایی با ساز و کار برگزاری الکترونیکی انتخابات، گفت: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا به طور همزمان در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد و تنها انتخابات شورای شهر تبریز به صورت تمام الکترونیکی است.

وی افزود: انتخابات ریاست جمهوری در کل شهرستان تبریز و انتخابات شوراهای روستاها و نیز انتخابات شورای شهرهای خسروشاه، سردرود و باسمنج به صورت نیمه الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی گفت: در مجموع ۶۱۱ نفر در انتخابات شورای اسلامی شهرهای شهرستان تبریز نام نویسی کرده‌اند که از این تعداد، ۵۴۴ نفر از شهر تبریز، ۲۱ نفر از شهر خسروشاه، ۲۲ نفر از شهر سردرود و ۲۴ نفر از شهر باسمنج نام نویسی کرده‌اند.

مهدوی با اشاره به این‌که نزدیک ۸۵ درصد ثبت‌نام کنندگان مرد و ۱۵ درصد زن هستند، افزود: در این دوره از انتخابات شورای شهر در شهرستان تبریز شاهد کاهش ۲۲ درصدی در تعداد ثبت‌نام کنندگان نسبت به انتخابات دوره قبل هستیم.

وی با بیان این‌که نام نویسی از داوطلبان شورای اسلامی روستاها از ۱۶ لغایت ۲۲ فروردین انجام خواهد شد، گفت: از امروز بررسی صلاحیت داوطلبان شورای اسلامی شهرها در هیات اجرایی انتخابات شهرستان آغاز می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز