خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان خبر داد:

بیش از ۲۸۰۰ مورد بازدید از تاسیسات گردشگری گیلان انجام شده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۳۰۸

مدیر کل میراث فرهنگی گیلان با تأکید بر نظارت دقیق بر عملکرد مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری استان در ایام نوروز، گفت: بیش از ۲۸۰۰ مورد بازدید از تاسیسات گردشگری گیلان انجام شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، مسعود حلاج‌پور با اشاره به اینکه نظارت بر عملکرد مراکز اقامتی و تأسیسات گردشگری استان گیلان در ایام نوروز با دقت بیشتری انجام می‌شود، اظهار کرد: چهار اکیپ نظارتی در سراسر استان نسبت به این کار اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه از ابتدای ورود مسافران به استان گیلان تاکنون بیش از دو هزار و ۸۳۶ مورد بازدید از تأسیسات گردشگری گیلان انجام شده است، گفت: بازدیدهای میدانی به صورت مستمر از نحوه خدمات رسانی و رعایت دستور العمل های بهداشتی از مراکز اقامتی، تفریحی و گردشگری استان انجام می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان با تأکید بر برخورد قاطع با واحدهایی که دستور العمل های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، افزود: مسافران و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موردی می‌توانند موضوع را به اطلاع اکیپ‌های نظارتی برسانند.

وی با اشاره به نارنجی شدن شهرستان رودسر، اضافه کرد: مسافران نوروزی با کوتاه کردن زمان سفر و برنامه‌ریزی جهت بازگشت، تمامی پروتکل‌های اعلام شده را در هنگام سفر رعایت کرد و از سکونت در واحدهای اقامتی غیرمجاز در مدت اقامت در استان گیلان جدا پرهیز کنند.

حلاج پور ادامه داد: از ابتدای آغاز سفرهای نوروزی بیش از سه میلیون و ۳۹۷ هزار مسافر وارد استان و از آن خارج شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز