خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد:

ترافیک روان در جاده‌های مازندران/ کاهش ورود مسافران به استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۲۷۸

رئیس پلیس راه استان مازندران ضمن تشریح آخرین وضعیت جوی و تردد در محورهای این استان گفت: هم اکنون آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های مازندران عادی و روان است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های چالوس، هراز، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

قدمی با بیان اینکه از لحاظ شرایط آب و هوایی، آسمان استان صاف و نیمه ابری و سطح جاده‌ها خشک است، افزود: با افزایش تدریجی دما از امروز احتمال ریزش سنگ از کوه و سقوط بهمن در جاده‌های کوهستانی استان وجود دارد.

وی به اعمال محدودیت تردد کرونایی شبانه در جاده‌های درون شهری استان اشاره کرد و گفت: تردد وسایل نقلیه شخصی و وانت بار‌ها از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد روز بعد ممنوع بوده و متخلفان با ۲۰۰ هزار تومان جریمه اعمال قانون خواهند شد.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه ستاد ملی کرونا وضعیت تهران و البرز را نارنجی اعلام کرده است، گفت: برای منع تردد خودرو‌های غیربومی به استان تاکنون چیزی به پلیس راه ابلاغ نشده است.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه با این رنگ بندی که فعلا در مازندران وجود دارد محدودیتی اعلام نشده و ضرب الاجلی نخواهیم داشت، افزود: هم اکنون تعدادی زیادی خودرو در حال خروج از استان و تعداد کمی خودرو در حال ورود به مازندران هستند.

وی از مسافران خواست از سفر به مازندران خودداری کنند و در صورت اجبار به سفر قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز