خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق اصناف اردبیل به ایلنا خبر داد؛

اجرای دقیق دستورالعمل سفرهای نوروزی در استان/ برخورد با متخلفان در دستور کار

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۲۲۹

رئیس اتاق اصناف اردبیل از اجرا و رعایت کامل دستورالعمل هماهنگی، اجرایی، مدیریت و مسئولیت پذیری سفرهای نوروزی ویژه شرایط کرونا در استان اردبیل خبر داد.

مهدی اشجع در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به ورود پرشمار مسافران نوروزی به اردبیل عنوان کرد: اجرای الزامات و محدودیت های طرح جامع مدیریت هوشمند با وضعیت های چهارگانه شهرها در اصناف اردبیل به صورت جدی اجرا و بازرسی می شود.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های قانونی به منظور اهتمام بیشتر اصناف و اتحادیه‌ها در اجرای دستورالعمل ابلاغی، افزود: با همکاری مستمر کمیته نظارت در تحقق کنترل دقیق اجرای پروتکل های بهداشتی شرایط مطلوبی در رعایت دستورالعمل ها از سوی اصناف و اتحادیه را شاهد هستیم.

رئیس اتاق اصناف اردبیل از اطلاع رسانی دقیق و مستمر توسط اتاق اصناف اردبیل به واحد های صنفی در خصوص رعایت دستورالعمل های بهداشتی خبر داد و گفت: همکاری و هماهنگی همه جانبه ای با کمیته نظارت استانی به منظور حضور و بررسی های میدانی از رعایت دستورالعمل های کرونایی در ایام نوروز توسط اصناف انجام شده و تداوم دارد.

اشجع ادامه داد: در صورت بروز هرگونه تخلف در اجرای دستورالعمل های بهداشتی در ایام نوروز از تمام ظرفیت های قانونی استفاده کرده و متخلفین را طبق ضوابط مربوطه اعمال قانون می شوند.

 

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز