خبرگزاری کار ایران

از امروز آغاز می شود؛

واکسیناسیون ۶۳۶ پاکبان قزوینی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۱۳۴

معاون سیاسی امنیتی استانداری استان قزوین گفت: واکسیناسیون 636 پاکبان قزوینی در شهرستان های نارنجی قزوین و تاکستان از امروز شروع می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی با اعلام این خبر گفت: با توجه به توزیع واکسن کرونا در استان قزوین، 636 دز از واکسن به پاکبانان اختصاص یافته است . با هماهنگی با دانشگاه بحث تزریق با اولویت شهرداری شهرستان های نارنجی از جمله قزوین و تاکستان از بعد از ظهر امروز آغاز می شود.

او گفت: با توجه به پراکنده بودن پاکبانان در سطح جامعه و ارتباط مستمر و شبانه روزی با خانواده ها، در ستاد کرونا تصمیم بر این شد که پاکبانان در اولویت واکسیناسیون قرار گیرند. بنابراین در کنار کادر درمان، سالمندان و بیماران خاص، پاکبانان نیز در اولویت قرار دارند.

وی یادآور شد: تزریق واکسن در 4 فاز در سطح استان انجام میگیرد و اولویت با کسانی است که بیشتر در معرض خطر بیماری کرونا قرار دارند.

حبیبی با اشاره به امیدواری برای تخصیص یافتن سهم بیشتر واکسن در مراحل بعدی، اظهار داشت: تاکنون 5158 دز واکسن کرونا به استان قزوین تخصیص یافته است.

وی افزود: استان قزوین در حال حاضر دارای 25 شهر و 844 روستا است که با تبدیل نهایی سه روستا به شهر، تعداد شهرهای استان قزوین به 28 شهر افزایش می یابد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز