خبرگزاری کار ایران

در هشت روز اول سال جدید انجام شد؛

بازرسی 1000 واحد صنفی و خدماتی در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۱۳۱

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارب استان قزوین خبر داد: در هشت روز اول سال جدید بازرسان اداره کل 1000 واحد صنفی و خدماتی را مورد بازرسی قرار دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی سازمان صمت، عزیز اللّه افضلی گفت: بازرسان سازمان صمت طی هشت روز اول سال جدید با حضور دائم خود در سطح بازارهای استان، موفق به بازدید از 260 واحد صنفی و خدماتی و ارائه ی توصیه های لازم به مسئولان آن شدند.

وی در ادامه افزود: طی بازدید های انجام شده 50 مورد پرونده ی تخلف برای واحدهای متخلف به ارزش 250  میلیون ریال تشکیل و به اداره کل تعزیرات ارسال کردند و 10 واحد صنفی نیز طی این مدت به دلیل عدم رعایت قانون نظام صیفی و دستورالعمل های بهداشتی پلمپ شدند.

افضلی ادامه داد: بازرسان این سازمان ضمن تذکر به 345 واحد صنفی، به آنان یادآور شدند که در صورت عدم رعایت موارد ارئه شده به آن ها، پرورنده تخلف برای آن ها تشکیل خواهد شد.

او با اشاره به حضور 110 نانوایی در لیست بازرسی اظهار داشت: از شهروندان در خواست داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی از جمله فروش اجباری کالا، گران فروشی، عدم صدور فاکتور و قیمت را بلافاصله به سامانه 124 گزارش دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز