خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه درباره بحرانی شدن وضعیت استان هشدار داد ؛

اعمال محدودیت‌های جدید برای اماکن گردشگری و خدماتی استان/ روزانه ۶۰ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های کرمانشاه بستری می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۰۳۷

استاندار کرمانشاه گفت: متاسفانه آمار بستری‌های کرونایی در کرمانشاه به سرعت در حال افزایش است و برای جلوگیری از بحرانی شدن شرایط، از امروز محدودیت های تازه‌ای برای شهرهای قرمز و نارنجی استان و همچنین اماکن گردشگری و خدماتی اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست ستاد استانی کرونا که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و مدیران عضو ستاد برگزار شد؛ اظهار داشت: متاسفانه کرونا در کرمانشاه حال اوج گرفتن است و هم اکنون حدود ۲۰۷ نفر در بیمارستان‌های استان به دلیل ابتلا به این ویروس بستری هستند.

وی‌افزود: همچنین روزانه حدود ۶۰ تا ۷۰ بیمار جدید در بیمارستان‌های استان بستری می‌شوند و اگر آمار بستری‌ها با همین روند افزایش یابد، بی تردید شاهد بحرانی شدن شرایط استان خواهیم بود.

مدیر ارشد استان اظهار داشت: از امروز ممنوعیت‌های تردد وسایل نقلیه در شهرستان‌های اسلام آباد و گیلانغرب که در شرایط قرمز و نارنجی به سر می‌‌برند، اعمال می‌شود و به جز مشاغل سطح یک، بقیه مشاغل تعطیل می‌شوند. 

وی همچنین به تشریح محدودیت‌های اماکن گردشگری و خدماتی پرداخت و گفت: اماکن مسقف گردشگری، غار قوری قلعه، سالن‌های ورزشی و استخرها به مدت یک هفته تعطیل می‌شوند و همچنین پارک ها نیز تعطیل هستند. 

وی تأکید کرد: وضعیت در کرمانشاه کاملا شکننده است و احتمال وارد شدن استان به یک پیک سخت بسیار افزایش یافته است.

بازوند میزان رعایت پروتکل ها در شهر کرمانشاه را زیر ۴۰ درصد اعلام کرد و گفت: عدم رعایت پروتکل‌ها موجب باز شدن مسیر برای شیوع ویروس های جهش یافته می‌شود و از مردم انتظار داریم همچون دوران پیک سوم و سال ۹۹، در سال جدید نیز پروتکل‌ها را رعایت کنند تا از وارد آمدن خسارت‌های گسترده به اقتصاد، فرهنگ، معیشت و سلامت مردم جلوگیری کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز