خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد:

ممنوعیت برگزاری هرگونه تجمعات در استان/ کرونا هنوز تمام نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۰۳۴

استاندار خراسان جنوبی گفت: برگزاری هرگونه تجمعات برخلاف مصوبات ستاد کرونا در این استان ممنوع است.

به گزارش ایلنا،‌ حمید مولانوری در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا ضمن تشکر از برگزاری هرگونه تجمعات مردم در این شرایط کرونایی و عمل به طرح محدودیت‌های شبانه، حضور  نیافتن در آرامستان‌ها و  شب نشینی‌ها گفت: با این مشارکت‌ها آمار ابتلا و مرگ و میر‌ها در روز‌های منتهی به پایان سال ۹۹ به حداقل رسیده، اما با این وجود باز هم باید بیشتر مراقبت کرد.

وی با بیان اینکه کرونا ویروسی است که هر روز به یک شکل در می‌آید، گفت: در تلاشیم تا با کنترل‌ها و مدیریت به هنگام، ویروس جهش یافته انگلیسی را در استان مهار کنیم.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه آمار‌های نوروزی بیانگر عادی انگاری و به تبع آن افزایش مبتلایان به کرونا  در استان است که در صورت ادامه این وضعیت ممکن است دچار غافلگیری شویم افزود: از آنجایی که ویروس در تجمعات بیشتر منتقل می شود برگزاری هرگونه تجمعات در تعطیلات پیش رو ممنوع است. 

 دهقانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند هم از در راه بودن چهارمین محموله واکسن کرونا به استان خبرداد و گفت: با توجه به اینکه پیش از این سه نوبت واکسن وارد استان شده، گروه‌های پرخطر کادر درمانی که ارتباط مستقیم با بیماران کرونا را دارند و تعدادی از پرسنل درمانی و سالمندان بهزیستی این واکسن‌ها را دریافت کرده اند.

وی افزود: با وارد شدن محموله چهارم واکسن کرونا ۳۲۶۳ نفر واکسینه خواهند شد.

دهقانی به افزایش ۱۰ درصدی موارد مثبت سرپایی در هفته اخیر اشاره کرد و گفت: کرونا هنوز تمام نشده و امیدواریم مردم همچون گذشته به شیوه نامه‌های بهداشتی پایبند باشند.

در این جلسه در راستای اجرای طرح محدودیت های شبانه ساعت منع تردد از ۲۱ به ۲۲ تغییر کرد و از امشب ترددها از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح خواهد بود.

رئیس پلیس راهور استان هم ضمن تشکر از همکاری خوب مردم در کاهش رفت و آمدها ، از ثبت سیزده هزار اعمال قانون و ۱۷۱ هزار تذکر لسانی در ساعت های منع تردد شبانه خبرداد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز