خبرگزاری کار ایران

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری بندرعباس خبر داد:

نصب ۷۰ دوربین کنترل تردد و ۸ دوربین پلاک خوان در بندرعباس/ اجرای پروژه‌های ایمن‌سازی معابر

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۰۲۶

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری بندرعباس، گفت: طی سال گذشته فعالیت‌های گسترده و قابل توجهی در راستای ایمنی معابر و کنترل خودروها در سطح شهر صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، عبدالحسین ارجمند با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در راستای تسهیل‌سازی تردد شهروندان، اظهار کرد: نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی، تجهیزات ترافیکی، تعمیر تابلوها و علائم خورشیدی، تعمیر و راه‌اندازی چراغ راهنمایی تقاطع‌ها، نصب و جمع‌آوری جداکننده پلاستیکی، جان‌پناه عابر پیاده و غیره نیز در این مدت از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

وی افزود: نصب تابلو و علائم ترافیکی در بافت های فرسوده شهری، نصب تابلوهای ویژه معلولین، نصب تابلوهای ویژه تاکسی و اتوبوس، نصب و جمع‌آوری چشم گربه ای پلاستیکی، نصب پروژکتور، از دیگر موارد نصب اجزای ترافیکی برای ایجاد ایمنی و آگاهی به رانندگان و عابرین بوده است.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری بندرعباس، با بیان اینکه بررسی و رفع نقاط حادثه خیز نیز انجام شده است، خاطرنشان کرد: ایمن سازی محدوده مدارس، ایمن سازی معابر سطح شهر در راستای کاهش تصادفات، ایمن سازی گذرگاه عابر پیاده شهرک طلائیه وبلوار ساحلی و ایمن سازی بلوار راه‌ آهن از دیگر اقدمات اجرا شده بر اساس نیاز و درخواست شهروندان برای ایجاد ایمنی در معابر است.

وی تصریح کرد: بیش از ۱۰۰ کیلومتر خط کشی عابر پیاده، خط کشی محوری سرد، خط کشی محوری دو جزئی جزو برنامه‌های انجام شده طی سال گذشته است.

نصب ۷۰ دوربین کنترل تردد و ۸ دوربین پلاک خوان در بندرعباس/ اجرای پروژه‌های ایمن‌سازی معابر

این مسئول درباره اجرای سرعت‌گاه‌های آسفالتی اذعان کرد: سرعتکاه آسفالتی برای برخی معابر که نیاز به کنترل سرعت رانندگان داشت، به اجرا در آمده که کلیه این سرعتکاه‌ها رنگ آمیزی و آشکار سازی شده اند.

ارجمند با اشاره به بازدید های دوره‌ای و منسجم بعمل آمده از معابر در راستای بررسی وضعیت ایمنی، گفت: طراحی اصلاح هندسی، طراحی پلان ایمنی و ارسال اصلاحات هندسی به مناطق برای اصلاح معابر جهت کاهش تصادفات نیز در سال ۹۹ انجام شده است.

معاون حمل و نقل ترافیک اظهار کرد: علاوه بر نصب ۷۰ دوربین نظارتی نصب شده در مرکز کنترل ترافیک، چهار دوربین ثبت تخلف و هشت دوربین پلاک خوان نیز برای همکاری با پلیس راهور و کنترل وسایط نقلیه در حال تردد در سطح شهر نیز نصب شده است.

این مسئول در پایان تصریح کرد: در مجموع هشت دستگاه دوربین پلاک خوان و دو دستگاه دوربین نظارتی مقابل ساختمان پلیس راهور استان نصب شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز