خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان مطرح کرد:

افزایش صددرصدی مراجعه بیماران مشکوک کرونایی در هرمزگان/ شیوع کرونای انگلیسی در استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۹۹۱

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شمار مراجعه سرپایی به مراکز کرونا و مراکز درمانی صد در صد افزایش یافته و ویروس کرونای غالب در استان اکنون ویروس انگلیسی است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فاطمه نوروزیان اظهار کرد: استان اکنون وضعیت خطرناکی از نظر شیوع کرونا دارد زیرا ویروس جهش یافته انگلیسی ۷۰ درصد سرایت بیشتر و مرگ و میر بیشتر دارد.

وی افزود: توصیه ما به هموطنان این است که به هرمزگان سفر نکنند و هرمزگانی‌ها نیز به مسافرت نروند و از تجمعات دوری کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: همچنان بندرخمیر از نظر شیوع کرونا نارنجی است و دیگر شهرستان‌های استان زرد است.

نوروزیان عنوان کرد: در شبانه روز گذشته مرد ۶۴ ساله از بندرعباس بر اثر ابتلا به کرونا جان باخت و جمع جان باختگان کرونا در استان به هزار و ۵۰ نفر رسید.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته با بستری ۳۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان جمع بستری‌ها به ۱۲۹ نفر رسید که از این تعداد ۳۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) هستند و حال ۱۰ نفر از آن‌ها وخیم است.

 نوروزیان خاطر نشان کرد: هم اکنون یک هزار و ۶۱۶ نفر نیز در قرنطینه خانگی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز