خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای انتخابات شهرستان کاشان مطرح کرد:

افزایش شعب اخذ رای در کاشان به دلیل ویروس کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۹۸۵

رئیس شورای انتخابات شهرستان کاشان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا پیش بینی افزایش شعب اخذ رای و جلوگیری از تجمعات را در نظر داریم.

به گزارش ایلنا از کاشان، علی اکبر مرتضایی در دیدار با آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه مجموعه فرمانداری ها مجری اجرای صحیح قانون انتخابات هستند، اظهار داشت: از شش ماه گذشته مقدمات اجرای انتخابات از جمله شرکت در جلسات آموزش و بررسی تجهیزات، تشکیل هیات اجرایی و ثبت نام ها انجام شده است.

وی با بیان اینکه برای برگزاری پرشکوه انتخابات طی جلسات مختلفی با اقشار جامعه از قبیل اساتید دانشگاه‌ها، معتمدین، اصحاب رسانه و غیره از کمک و مشورت‌های فکری آنها استفاده شده است، تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا پیش بینی افزایش شعبه های انتخابات را در کاشان داریم.

وی معتمدین را افراد مورد وثوق مردم، دارای تجربه و خوشنام در شهرستان نامید و افزود: با انتخاب هیات اجرایی توسط معتمدین، روند اجرای انتخابات توسط ایشان انجام می شود.

مرتضایی با اشاره به اینکه از بین معتمدین اعضای هیات اجرایی انتخابات توسط خود آنها مشخص شده است، بیان داشت: مهمترین هدف ما به عنوان مجریان انتخابات و هیات های اجرایی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برای حفظ نظام است.

دبیر شورای انتخابات شهرستان کاشان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه در مجموع ۲۶۷ نفر برای انتخابات شورای شهرهای شهرستان کاشان ثبت نام کرده اند، افزود: از این بین ۳۹ نفر برای حضور در صحنه پارلمان شهری شهرهای شهرستان کاشان توسط مردم انتخاب می شوند.

علیرضا قطبی با بیان اینکه ثبت نام برای انتخابات روستاها نیز در شهرستان کاشان از ۱۶ فروردین آغاز می‌شود، گفت: از مجموع داوطلبین ثبت نام شده برای حضور در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرهای شهرستان کاشان ۶ درصد زن و ۹۴ درصد مرد هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز