خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبرداد:

بارش باران در 6 استان شمالی کشور / وزش باد شدید در پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۹۸۲

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی کشور، امروز در 6 استان شمالی کشور بارندگی رخ می‌دهد؛ همچنین دمای هوا در برخی مناطق کاهش می‌یابد.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی گفت: امروز در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی بارندگی رخ می‌دهد.

وی افزود: بارش‌ها در استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی شدت دارد. همچنین این بارش‌ها در ارتفاعات به شکل برف خواهد بود.  

این کارشناس اظهار کرد: فردا استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران و خراسان رضوی بارش خواهند داشت و برای سایر مناطق آسمانی صاف پیش بینی می‌شود.

گودرزی گفت: امروز در  شمال غرب، سواحل خزر و دامنه جنوبی البرز کاهش دما ۶ تا ۱۰ درجه‌ای خواهیم داشت. همچنین دوشنبه ۱۰ تا ۱۵ درجه دمای هوا در شرق کشور کاهش می‌یابد.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور هشدار داد: از امروز تا سه‌شنبه خلیج فارس مواج است و دریای خزر نیز امروز مواج خواهد بود که احتمال غرق شدن شناور‌های سبک و پاره شدن تور‌های ماهیگیری وجود دارد.

وی با اشاره به وضعیت جوی پایتخت افزود: پدیده غالب در تهران، وزش باد است که در برخی ساعات شدید می‌شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز