خبرگزاری کار ایران

مدیر کل شیلات گیلان خبر داد:

افزایش ۴ درصدی صید ماهیان استخوانی از دریای خزر

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۹۸۰

مدیر کل شیلات گیلان از افزایش ۴ درصدی صید ماهیان استخوانی از دریای خزر خبر داد.

به گزارش‌ایلنا از بندرانزلی، عظیم مدبری با اشاره به اینکه صیادان دو هفته فرصت دارند تا ماهیان استخوانی را از دریای خزر صید کنند، گفت: فصل صید از ۲۰ مهر سال گذشته آغاز شده و تا ۲۰ فروردین امسال ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون سه هزار و ۳۳۰ تن انواع ماهیان استخوانی از دریای خزر صید شده است، افزود: این میزان در مقایسه با مدت مشابه فصل صید سال گذشته چهار درصد افزایش یافته است.

مدیر کل شیلات گیلان ادامه داد: ارزش ماهیان صید شده و درآمده حاصله از این میزان صید ماهی ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده است.

وی در ادامه ماهیان استخوانی صید شده نیز اشاره و اضافه کرد: ماهی سفید با ۶۵۰ تن معادل ۴۹ درصد بیشترین ماهی استخوانی صید شده از سوی صیادان است.

مدبری با بیان اینکه کفال با ۴۶ درصد نیز بعد از ماهی صید از سوی صیادان صید شده است، گفت: پنج درصد نیز سایر انواع ماهیان استخوانی صید شده اند.

وی با اشاره به اینکه امسال چهار هزار صیاد از ۴۹ صید پره اقدام به صید ماهیان استخوانی از دریا خزر کردند، افزود: در فصل صید گذشته هزار و ۷۰۰ تن انواع ماهیان استخوانی در استان گیلان صید شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز