خبرگزاری کار ایران

استاندار مطرح کرد؛

کاهش محسوس بستری شدگان و متوفیان کرونایی در استان سمنان/نگران افزایش بیماران شناسایی شده سرپایی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۸۹۸

استاندار سمنان گفت: تغییری در وضعیت رنگ‌بندی شهرستان های استان سمنان ایجاد نشده است و همچنان آرادان ، میامی و سرخه در وضعیت آبی و پنج شهرستان دیگر استان در وضعیت زرد هستند.

به گزارش ایلنا از سمنان، علیرضا آشناگر گفت: به روال سال قبل در ابتدای این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت استان‌ها در بحث مقابله با کرونا ارائه شد که وضعیت استان سمنان روند ثابت گزارش شد.

وی افزود: تعداد بستری ها و مرگ و میر ناشی از کرونا در استان سمنان کاهش یافته اما اندکی نگران تعداد افزایش تعداد بیماران شناسایی شده سرپایی هستیم. 

استاندار سمنان ادامه داد: مردم استان سمنان همچون سال گذشته با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و پروتکل های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت در حفظ وضعیت با ثبات استان مساعدت کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن در ماه شعبان و تجمعات طبیعی این ماه به ویژه در نیمه شعبان از مردم استان سمنان درخواست می‌کنیم از حضور در تجمعات پرهیز نموده و پروتکل های بهداشتی را به صورت کامل رعایت کنند.

آشناگر بیان کرد: منع تردد شبانه در چهار شهرستان شاهرود، دامغان، سمنان و گرمسار از ساعت ۱۰ شب تا ۳ صبح همچنان به قوت خود باقی است.

وی یادآور شد: رئیس‌جمهور در جلسه امروز ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا بر فعال شدن بخش خصوصی به منظور تأمین واکسن تاکید کردند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز