خبرگزاری کار ایران

با گذشت چند هفته از وعده‌های مسئولان مربوط، مبنی بر تأمین مواد غذایی مردم؛

صف ِ مرغ در تبریز همچنان ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۷۸۲

با گذشت چندین هفته از وعده های متولیان مربوط درباره تأمین مرغ مورد نیاز مردم، صف‌های خرید مرغ در مناطق مختلف آذربایجان شرقی و تبریز پابرجاست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز،ناهمخوانی میان تولید و توزیع مرغ در آذربایجان‌شرقی در هفته‌های اخیر، مردم این استان را با مشکلاتی در تأمین این کالای اساسی مواجه کرده و با وجود تلاش‌ها و وعده‌های متولیان برای تأمین مرغ مورد نیاز مردم، صف‌های خرید مرغ در مناطق مختلف آذربایجان شرقی و تبریز پابرجاست.

مسئولان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی می‌گویند: مشکلی از بابت تولید و کشتار نداریم، مشکل فقط در توزیع است و حتی تولید مرغ در آذربایجان شرقی نسبت به مشابه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.

در عین حال مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به تلاش این مجموعه برای ایجاد تعادل و توازن بین تولید و توزیع مرغ در بازار استان اعلام کرده اند: قبلا ۱۵ فروشگاه مرکزی کشتارگاه مسوول توزیع گوشت گرم در سطح تبریز بودند، اما از روز گذشته در ۱۵۰ نقطه مرغ توزیع می شود.

در این بین که مسئولان توپ کمبود مرغ را به زمین همدیگر می‌اندازند،مردم همچنان در صف منتظر خرید مرغ هستند و در ایام نوروز با کمبود کالای اساسی مواجهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز