خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه هشدار داد:

کرونای انگلیسی در حال اوج گرفتن است/ ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های کرونایی جدید در راه است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۷۸۰

استاندار کرمانشاه از افزایش تعداد مبتلایان به کرونای انگلیسی در استان خبرداد و گفت: فردا در نشست ستاد استانی کرونا برای اعمال ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های جدید به منظور مقابله با این ویروس مرگبار تصمیم‌گیری می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در حاشیه اولین نشست ستاد ملی کرونا در سال جدید که به ریاست رئیس‌جمهور و به صورت ارتباط زنده تصویری با ستادهای استانی برگزار شد؛ اظهار داشت: بر اساس نمودارهای ارائه شده در جلسه ستاد ملی کرونا، وضعیت کرمانشاه چندان مناسب نیست و آمار مبتلایان به ویروس انگلیسی با شیب بالایی در حال افزایش است و همچنین متاسفانه وضعیت شهر اسلام آباد قرمز و شهر گیلانغرب نیز نارنجی شد.

وی تداوم این وضعیت را بسیار نگران کننده دانست و گفت: بررسی های انجام شده نشان می دهد که متاسفانه کمتر از ۵۰ درصد مردم استان پروتکل‌ها رعایت می کنند و بازدیدهایی هم که از شهر کرمانشاه و شهرستان‌ها داشته‌ام بیانگر همین موضوع است. 

مدیر ارشد استان تاکید کرد: این وضعیت هشدار دهنده نشانگر این است که کرمانشاه در آستانه یک پیک بسیار خطرناک است که باید برای کنترل آن تصمیمات اساسی اتخاذ شود.

بازوند خاطرنشان کرد: فردا در نشست ستاد استانی کرونا برای اعمال ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های جدید برای مقابله با این ویروس مرگبار تصمیم گیری می‌کنیم و از مردم می خواهیم نسبت به خطرات این ویروس مرگبار انگلیسی بی تفاوت نباشند زیرا اگر وضعیت به این شکل تداوم پیدا کند شاهد وضع محدودیت های بیشتر و همچنین آسیب بیشتر به معیشت مردم و اقتصاد استان خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز