خبرگزاری کار ایران

فرماندار رضوانشهر:

مُر قانون در امور اجرایی انتخابات شوراها رعایت شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۷۷۳

فرماندار رضوانشهر با تأکید بر لزوم رعایت مُر قانون در امور اجرایی انتخابات، گفت: برگزاری انتخابات به عنوان مهمترین رویداد سیاسی و اجتماعی، تأثیر بسزایی در اداره امور کشور دارد.

به گزارش ایلنا از رضوانشهر، محمود قاسمی در جلسه هماهنگی با اعضای ستاد انتخابات شهرستان با اشاره به  اینکه ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای روستاها از ۱۶ فروردین آغاز و به مدت یک هفته ادامه می‌یابد، اظهار کرد: این ثبت نام غیرحضوری و از طریق اپلیکیشن موبایلی و با مراجعه به دفاتر پیشخوان و کافی نت‌ها است و لزومی به مراجعه حضوری به بخشداری‌ها نیست و ضرورتی به تحویل فیزیکی مدارک نیست.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان رضوانشهر با بیان اینکه بر اساس تبصره ۳ ماده ۳۰ قانون انتخابات شوراهای اسلامی، داوطلبان در هنگام ثبت نام باید گواهی عدم سوء پیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از ۳ ماه نگذشته باشد را ارائه کنند، خواست هر چه زودتر با مراجعه به دفاتر خدمات قضایی، یا دفاتر پلیس ۱۰+ یا سامانه جامع خدمات الکترونیک قضایی (WWW.ADLIRAN.IR) نسبت به دریافت گواهی عدم سوء پیشینه اقدام کنند.

قاسمی افزود:  ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها و تیره‌های عشایری از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه تاریخ ۱۶فروردین ماه 1400 آغاز و تا ساعت ۱۸ روز یک شنبه تاریخ 22 فروردین ماه 1400 (جمعاً به مدت ۷ روز) ادامه می‌یابد.

وی با تأکید بر لزوم رعایت مُر قانون در امور اجرایی انتخابات، ابراز داشت: برگزاری انتخابات به عنوان مهمترین رویداد سیاسی و اجتماعی ، تأثیر بسزایی در اداره امور کشور دارد.

فرماندار رضوانشهر با تاکید بر اطلاع رسانی بخشداران و دهیاران روستاها به داوطلبین ثبت نام شورای اسلامی روستا گفت: نامزد های ششمین دوره شورای اسلامی روستاها ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند و با توجه به غیرحضوری بودن مراحل ثبت نام، در اسرع وقت اقدام نمایند.

قاسمی ادامه داد: ان شاءا... مردم با مشارکت حداکثری پای صندوق‌های رای در 28 خرداد 1400 بار دیگر صحنه‌های حماسه و شکوه را خلق کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز