خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان گیلان خبر داد:

توقیف ۱۹ خودروی هنجارشکن در رشت / ۹ نفر دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۷۶۸

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه در دو روز پایانی هفته ۱۹ خودروی هنجارشکن در شهر رشت توقیف شدند، گفت: ۹ نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، سردار عزیزالله ملکی با اشاره به اینکه در پی افزایش نارضایتی مردم مبنی بر اینکه عده‌ای از جوانان در ساعات پایانی شب با حرکاتی نمایشی و مخاطره‌آمیز نسبت به برهم زدن نظم عمومی در مناطق بلوار گیلان، گلسار و منظریه اقدام می‌کنند، اظهار کرد: اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در دو روز پایانی هفته گذشته در شهرستان رشت اجرا شد.

وی با بیان اینکه ۱۹ دستگاه خودرو متخلف، هنجارشکن و مخل آرامش و آسایش مردم در این رابطه توقیف و روانه پارکینگ شد، افزود: در این راستا ۹ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان همچنین از ارسال ۷۳۲ پیامک هشداری و اعمال قانون ۳۹۸ دستگاه خودرو در این طرح خبر داد و اضافه کرد: انجام حرکات نمایشی، تردد مکرر و آلودگی صوتی از مصادیق تضییع حقوق شهروندی است.

وی در ادامه با اشاره به بازدید مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی از دو هزار و ۱۱۲ واحد صنفی در سطح استان طی دو روز پایانی هفته گذشته، گفت: برای ۱۵۵ واحد صنفی اخطاریه پلمب صادر، از ۲۸۴ واحد صنفی اخذ تعهد و ۹ واحد صنفی متخلف نیز پلمب شد.

سردار ملکی تأمین نظم و امنیت شهروندان و همچنین حراست از مبانی اعتقادی و فرهنگ غنی ایران اسلامی را از اولویت‌های نیروی انتظامی برشمرد و بیان کرد: طرح برخورد با تخلفات حادثه‌ساز و مخاطره‌آمیز، خودروهای هنجارشکن و اصناف متخلف به صورت مستمر در دستور کار پلیس گیلان قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز