خبرگزاری کار ایران

به پیشنهاد استاندار؛

اعضاء هیات بازرسی انتخابات آذربایجان‌شرقی منصوب شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۷۵۰

اعضاء هیات بازرسی انتخابات آذربایجان‌شرقی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و نخستین انتخابات میان‌دوره‌ یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منصوب شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، اعضاء هیات بازرسی انتخابات آذربایجان‌شرقی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و نخستین انتخابات میان‌دوره‌ یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منصوب شدند، که این هیات در اجرای ماده ۳۱ قانون انتخابات ریاست جمهوری، ماده ۲۵ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۶۹ قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تشکیل شده و در راستای نظارت بر حُسن جریان انتخابات، آماده دریافت گزارش‌ها، انتقادها و پیشنهادهای مردم است.

جواد رحمتی به عنوان رئیس هیات، یدالله قاری‌زاده دبیر و عضو هیات و بدر شکوهی، منصور طالب‌پور و اکبر فتحی به عنوان اعضاء این هیات به پیشنهاد استاندار و از سوی رئیس هیات مرکزی بازرسی انتخابات کشور منصوب شده‌اند.

دبیرخانه هیات بازرسی انتخابات استان مستقر در استانداری آذربایجان شرقی، از طریق شماره تلفن ۳۵۲۹۱۲۱۸ و نمابر ۳۵۲۹۱۳۰۶ آماده دریافت گزارش‌های مربوط به وقوع تخلفات احتمالی که موجب مخدوش شدن حُسن جریان انتخابات است، خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز