خبرگزاری کار ایران

با موضوع معضلات زلزله در ایران؛

حضور مستند کوتاه شین و ژین در جشنواره رامسگیت انگلستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۷۴۰

فیلم مستند کوتاه شین و ژین که به معضلات و مصائب پیرامون زلزله در ایران می پردازد به کارگردانی حسین الهیاری در پنجمین جشنواره ‌Ramsgate International Film & Tv Festival انگلستان روی پرده می رود.

به گزارش ایلنا، در فراخوان این جشنواره چنین آمده است: این جشنواره مکان خیره کننده‌ای است که فیلم‌های با کیفیت را تحسین کرده و به ارتقا سازندگان فیلم و آگاهی فرهنگی کمک می‌کند، همچنین این جشنواره مفتخر است که هنرمندان بزرگی را طی این چند سال به عرصه سینمای بین الملل معرفی کرده است.

الهیاری کارگردان این اثر که پیش از این فیلم کوتاه یک آینه را در کارنامه دارد درباره  فرم روایی این مستند، گفت: مستند شین و شین مستندی با روایت شاعرانه است که در این شیوه بازنمایی مستند، نگاه بدیع و متفاوتی به جهان واقعی پیشنهاد می کند و گاها شاهدیم در این شیوه روایی، مستندسازان تصویر واقعیت را تا جایگاه استعاره ارتقاء می دهند.

این جشنواره از سوم تا ششم ژوئن در شهر ساحلی رامسگِیت انگلستان برگزار می شود.

حسین الهیاری تهیه کننده و کارگردان این مستندکوتاه را برعهده دارد و دیگر عوامل آن عبارتند از مدیر تولید: ابراهیم عبدالحکیمی، فیلمبردار: محمد ناصریراد، موسیقی: مونا رضایی، مشاور موسیقی: نادر مشایخی، تدوین: احسان میلانی، طراح صدا: احسان افشاریان، صدابردار: علیرضا اکرادی، طراح پوستر: محمود غلامی و پخش این فیلم برعهده شرکت لیمو فیلم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز