خبرگزاری کار ایران

جورکش خبر داد:

شهرداری شیراز با خاموشی یک ساعته تقاطع شهدای معلم به پویش جهانی ساعت زمین می پیوندد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۷۲۳

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز، گفت: در راستای حمایت از پویش جهانی ساعت زمین نورپرازی تقاطع شهدای معلم، روز شنبه ساعت ۲۰ و۳۰ خاموش می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، حمید جورکش گفت: از شهروندان نیز دعوت می‌کنم با خاموش کردن چراغ‌های اضافی طی ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تا ۲۱ و ۳۰ دقیقه شنبه ۷ فروردین ماه از این پویش حمایت کنند.

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز پیشنهاد کرد: شهروندان علاوه بر مشارکت در این حرکت نمادین، با اقدامات خلاقانه همچون استفاده از ظرفیتهای شبکه های اجتماعی و بهره برداری از محتواهای موجود در رسانه های مرتبط با پویش ساعت زمین (Earth Hour) نسبت به اطلاع رسانی و آگاه سازی شهروندان و سایر هموطنان اقدام کنند.

وی در خصوص رویداد ساعت زمین بیان کرد: این رویداد یک برنامه خاموشی نمادین و یکی از بزرگترین پویشهای مردمی جهان در حوزه محیط زیست است  که نخستین بار در سال ۲۰۰۷ توسط سازمان مردم نهاد بین المللی صندوق جهانی طبیعت در سیدنی انجام شد و پس از آن هر سال در آخرین شنبه ماه مارس برگزار می شود.

جورکش افزود: هدف این پویش توجه و آگاه سازی مردم جهان نسبت به پیامد‌های مصرف بی رویه انرژی و تاثیر آن بر محیط زیست است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز