خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای اداری سازمان مطرح شد؛

اعلام برنامه‌های عملیاتی سازمان منطقه آزاد انزلی در تحقق شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۷۰۵

سرپرست سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی انزلی برنامه های عملیاتی این سازمان را در تحقق شعار تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اعلام کرد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، نخستین جلسه شورای اداری سازمان به ریاست سیدمهدی نقوی سرپرست سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی انزلی و با حضور اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران سازمان برگزار شد.

در این نشست سرپرست سازمان با تبریک سال نو، اجرای شعار سال جاری مقام معظم رهبری یعنی تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها را مهمترین اولویت کاری سازمان متبوع خود بیان کرد و خواستار عزم جدی تمام بخش‌های سازمان به منظور اجرای این راهبرد به منظور افزایش ظرفیت های صادراتی و رونق فضای کسب و کار از طریق احصاء مسایل سرمایه گذاران منطقه با ایجاد کارگروه رفع مشکلات پیش رو با حضور دستگاه‌های اجرایی استانی و کشوری اعلام کرد.

در ادامه اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیریت های سازمان به بیان نقطه نظرات خود درخصوص تحقق راهبرد سال جاری پرداخته و در پایان اعضای شورای معاونین و مدیران سازمان با حضور در تعدادی از واحدهای تولیدی-صنعتی منطقه از نزدیک در جریان برخی مسائل و مشکلات پیش‌روی قرار گرفتند.

گفتنی است منطقه آزاد انزلی دارای دو شهرک صنعتی و ۱۵۰ واحد تولیدی در حوزه های مختلف است که در این شرکت ها بالغ بر چهار هزار نفر به صورت مستقیم مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز