خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار قزوین خبر داد:

آژیر خطر کرونا در قزوین به صدا درآمده است/ التماس می‌کنیم مراقب باشید، کرونا دام پهن کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۶۶۰

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین گفت: یکصد هزار مسافر و میهمان نوروزی وارد این استان شده و این مسئله در واقع آژیر خطر کرونا را در قزوین به صدا در آورده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی روز شنبه با اعلام این مطلب و ابراز نگرانی از کاهش رعایت دستورالعمل های بهداشتی افزود: اگر تغییر رفتار ندهیم به طوفان کرونا گرفتار خواهیم شد و برای صدمین بار التماس می کنیم که مردم مراقب باشند زیرا کرونا در این دید و بازدیدها و مسافرت ها دام پهن کرده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونا استان قزوین افزود: بعد از تهرانی ها، کرجی ها و مشهدی ها، بالاترین و بیشترین مسافرت را قزوینی‌ها به شمال کشور داشته‌اند.

حبیبی تاکید کرد: سهل انگاری ها و بی توجهی ها در دید و بازدیدهای نوروزی استان قزوین را در آستانه قرمز شدن قرار داده است و چنانچه به همین منوال پیش برویم مجبور به اعمال محدودیت‌های سفت و سخت می‌شویم و ناگزیر به تعطیلی کسبه، بازار و برخی فعالیت‌ها خواهیم شد.

جانشین ستاد پیشگیری ومقابله باکرونا استان افزود: در حال بازگشت از تعطیلات نوروز ، زحمات یکساله کادر بهداشت و درمان ، فدای دید و بازدیدهای نوروزی شده است.

حبیبی گفت: حداقل یکصد هزار مسافر و میهمان وارد استان شده اند که در واقع آژیر خطر کرونا را برای ما به صدا در آورده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز