خبرگزاری کار ایران

پلمب دو‌ آرایشگاه زنانه در بندرخمیر

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۶۲۵

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرخمیر گفت: در برنامه طرح تشدید سلامت نوروزی بر اماکن عمومی، مشاغل و اصناف و با هدف پیشگیری از افزایش موارد ابتلا به کرونا، دو آرایشگاه زنانه به دلیل عدم رعایت دستور العمل های بهداشتی تعطیل شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، احمد چنگایی با بیان اینکه طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا با اصناف متصدیانی که در ایام نوروز پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، عنوان کرد: محل کسب آنان تا پایان تعطیلات نوروز پلمب و اجازه فعالیت به آنها داده نخواهد شد.

 وی افزود: آرایشگاه‌ها از مراکز بسیار مهم و حساس به لحاظ بهداشتی و با ازدحام مشتریان است که باید برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا موارد بهداشتی با دقت و حساسیت بالایی در این مکانها رعایت شود.

چنگایی با اشاره به اینکه موارد ابتلای کرونا در شهرستان بندرخمیر بسیار نگران کننده است، تصریح کرد: در پی ابتلای یکی از آرایشگران سطح شهر بندرخمیر به کرونا، بازدید و نظارت ها بر آرایشگاه ها در جهت حفظ سلامت شهروندان و آرایشگران و قطع زنجیره این ویروس منحوس با جدیت و با حساسیت بیشتری صورت می گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ویروس کرونا دوره کمون دارد، در چنین شرایطی آرایشگرها  از سلامت جسمی مشتریان مطلع نیستند و چه بسا مشتری آلوده به این ویروس باشد و این را به آرایشگر و آرایشگر نیز به چندین مشتری دیگر منتقل کند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرخمیر تصریح کرد: درحالیکه این روزها درگیر کرونا ویروس جدید شده‌ایم، مهم‌ترین توصیه به مردم و شهروندان بندرخمیر برای پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس، رعایت بهداشت فردی، استفاده از ماسک 3 لایه  و رعایت پروتکل های بهداشتی  با حساسیت ویژه مانند زمان های ابتدای شیوع کرونا انجام شود، تا بتوانیم از این شرایط نیز به خوبی گذر کرده و اتفاق ناگواری برای خانواده ای رخ ندهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز