خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری اصفهان مطرح کرد:

افزایش ۲۰ درصدی شعب اخذ رای در اصفهان/ کاهش ثبت نام کاندیدای شورای شهر

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۵۸۵

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان از افزایش ۲۰ درصدی شعب اخذ رای در استان اصفهان خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حیدر قاسمی در سفر به اردستان اظهار کرد: با پیشنهاد استان به وزارت کشور برای انتخابات خرداد ماه حدود ۲۰ درصد افزایش تعداد شعب و صندوق رای گیری خواهیم داشت.

وی افزود: نسبت ثبت نام کنندگان شورای شهر در شهرستان‌های استان نسبت به دوره پنجم کاهش داشت و حدودا ۳۷۰۰ نفر ثبت نام کردند.

قاسمی تصریح کرد: ثبت نام داوطلبین شوراهای روستایی و عشایری از ۱۶ فروردین آغاز خواهد شد که این افراد باید گواهی عدم سوء پیشینه و آمادگی لازم برای استفاده از اینترنت را داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان همچنین در خصوص وضیعت شکننده کرونا در اردستان گفت: اگر عادی انگاری ادامه داشته باشد، به زودی وضعیت این شهرستان نارنجی می شود.

قاسمی تاکید کرد: تمام دستگاه های عضو ستاد کرونا در وضعیت کنونی همراه مدافعان سلامت باشند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که در شهرستان اردستان وجود دارد نرخ بالای سالمندی است که در ماه های گذشته این شهرستان را حتی به وضعیت قرمز رساند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان یادآور شد: هم اکنون نرخ سالمندی و مهاجرپذیر بودن شهرستان یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان اردستان است و هر زمان می‌تواند این موضوع بار دیگر این شهرستان را در وضعیت هشدار قرار دهد.

قاسمی با اشاره به اینکه تعداد قابل توجهی از موارد بستری بیماران درگیر ویروس کرونا از روستاهای اردستان هستند تاکید کرد: با توجه به تعداد بالای روستا در شهرستان و مسافران غیرساکنی که در روستاها مستقر می‌شوند یکی از مواردی که ستاد کرونا این شهرستان باید برنامه ریزی متمرکز داشته باشد مدیریت روستاها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز