خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

اقلام اساسی مورد نیاز مردم از استان خارج نمی‌شود/ برخی افراد سودجو در روند امور خلل ایجاد می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۵۴۴

استاندار البرز گفت: تا زمانی که مردم استان به مرغ و سایر اقلام اساسی نیاز داشته باشند، هیچ کالایی از البرز به خارج استان انتقال داده نمی‌شود و در این ارتباط مبادی استان توسط نیروی انتظامی، کنترل خواهد شد.

به گزارش ایلنا از البرز، عزیزاله شهبازی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که روز جمعه برگزار شد، با بیان اینکه بسیج ادارات نیز برای نظارت و کنترل بازار به میدان آمده اند، اظهار داشت: فرمانداران و مسئولان مربوطه همچنان باید با قدرت در بازار باشند و تمامی امور را زیر ذره بین بگیرند.

وی ادامه داد: نمی توانیم کار را تعطیل کنیم، کار دولت هیچ گاه تعطیلی ندارد چرا که ملاک و معیار ما کسب رضایتمندی مردم است و برای این منظور برگزاری جلسات و حضور میدانی حتی در روزهای تعطیل رسمی نیز ادامه دارد.

شهبازی گفت: نیروی انتظامی نیز پای کار است و همراه با مسئولان نظارتی هستند بر این اساس هیچگونه خروج مرغ، دور از نظر نمی ماند و حتی مبادی استان هم کنترل می شود.

وی افزود: تا زمانی که مردم استان به مرغ و سایر کالاها نیاز داشته باشند، هیچ کالایی به خارج استان انتقال داده نمی شود.

شهبازی گفت: سازمان صمت استان باید بیش از پیش در میدان باشد و اجازه تخلف از افراد سودجو را بگیرد همچنین فرمانداران و دستگاه های نظارتی باید با جلسات و بازدید های مستمر و مداوم، بازار را زیر نظر داشته باشند.

وی افزود: اصناف البرز همواره همراه و منصف هستند ولی گاهی افرادی سودجو و متخلف در روند امور خلل ایجاد می کنند که به طور قطع با آنها برخورد قانونی صورت می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز