خبرگزاری کار ایران

مدیریت بحران استان هشدار داد؛

پیش‌بینی کاهش ۵ تا ۸ درجه ای دمای هوای اصفهان/ محورهای اردستان، نایین، خورو و بیابانک متاثر از توفان

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۵۲۱

مدیریت بحران استانداری اصفهان طی اطلاعیه ای از کاهش ۵ تا ۸ درجه دمای هوا و وزش بادهای شدید در هفته آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، در این اطلاعیه آمده است: با گذر امواج ناپایدار جوی، طی روز شنبه هفتم فروردین ماه در اکثر مناطق استان بخصوص شمال و شمال شرق وزش باد شدید و تند بادهای لحظه ای، همراه با گرد و خاک در نیمه شرقی منطقه مرکزی استان و از روز یکشنبه تا سه شنبه افت محسوس دما 5 تا 8 درجه بویژه در شمال و غرب استان پیش بینی می شود.

همچون روزهای گذشته ضرورت رعایت اصول ایمنی در تردد در جاده‌ها، حفاظت از تاسیسات با استحکام‌بخشی به سازه‌های موقت، گلخانه‌ها، تابلوها و بنرهای تبلیغاتی، دکل‌های برق و پیشگیری از سقوط اجسام از ارتفاع بویژه در کارگاه‌های ساختمانی، عدم صعود به ارتفاعات، حفاظت از تاسیسات و محصولات کشاورزی و باغات در برابر تنش دمایی و تند باد مورد توجه واقع شود. 

عدم پارک خودروها در مجاورت درختان و اجسام قابل سقوط، توجه با اخطارهای پلیس راه در تردد ایمن در محورهای جاده ای متاثر از توفان گرد و خاک بخصوص محورهای اردستان، نایین، خورو بیابانک و شرق اصفهان و پیشگیری از بروز خسارت به خودروها و واژگونی از دیگر توصیه‌های مدیریت بحران استانداری اصفهان به شهروندان است.

 هشدار مدیریت بحران برای بخش کشاورزی، استحکام نهال های تازه کشت شده در برابر باد، استحکام سقف و سازه  گلخانه ها، محافظت از کندوها، کنترل دما در سالن های مرغداری، عدم آبیاری جهت جلوگیری از سست شدن ریشه گیاهان، عدم استقرار نهاده های کشاورزی بر روی زمین، جمع آوری شاخه های هرس شده از کف باغ و اتخاذ تدابیر در برابر تنش دمایی و سرمازدگی در باغات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز