خبرگزاری کار ایران

غلامی خبر داد:

پایش ۲۵۰ مسافر در ورودی مرزی گیلان / ۶۶ تست کرونا انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۴۲۸

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به پایش و تب سنجی ۲۵۰ نفر در مرز آستارا، گفت: ۶۶ مورد تست فوری کرونا نیز در این منطقه از مسافران گرفته شده است.

به گزارش ایلنا از آستارا، سیاوش غلامی مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به مشارکت و حضور جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی، اظهار کرد: ۲۰۰ امدادگر جمعیت هلال احمر گیلان در قالب این طرح در ارائه خدمات نوروزی به شهروندان و مسافران مشارکت می‌کنند.

غلامی به آماده باش ۲۷ پایگاه امداد و نجات در سطح استان گیلان نیز اشاره کرد و افزود: طرح نوروزی از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته در سطح استان گیلان همزمان با سایر مناطق کشور آغاز شده و ۱۶ پایگاه ثابت هلال احمر گیلان نیز در این طرح مشارکت دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به راه اندازی و استقرار پایگاه بهداشتی هلال احمر در ۱۸ نقطه مرزی کشوری برای نخستین بار در سال ۱۴۰۰، گفت: جمعیت هلال احمر گیلان نیز در همین راستا در مرز آستارا مستقر است.

غلامی با بیان اینکه از ۲۷ اسفند ماه تا روز گذشته ۲۵۰ نفر از مسافران ورودی و خروجی در پایانه مرزی آستارا مورد پایش قرار گرفته‌اند، گفت: این افراد تب سنجی شده و نکات بهداشتی در زمینه مقابله با ویروس کرونا نیز ارائه شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به انجام تست‌های فوری کرونا از مسافران، افزود: تاکنون ۶۶ مورد تست فوری کرونا نیز از مسافران انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز