خبرگزاری کار ایران

در ستاد کرونای استان قزوین مطرح شد؛

شناسایی ۲۳ بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در الموت شرقی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۳۸۲

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین گفت: در حاضر ۲۳ بیمار مبتلا به کرونای جهش یافته در روستای فشیان الموت شرقی شناسایی و اقدامات پیشگیرانه لازم اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علیرضا مهرعلیان روز پنجشنبه در نشست ستاد کرونای استان با موضوع گسترش بیماری کرونا در روستای فیشان الموت، افزود: متاسفانه علت شیوع بیماری کرونا در این روستا، برگزاری مراسم خاکسپاری و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی اهالی روستا گزارش شده است.

وی اظهار داشت: از دو روز گذشته، تست کرونا از تمامی افراد حاضر در مراسم انجام و ورودی روستا نیز مسدود شده است.

 مهرعلیان تصریح کرد: غربالگری و شناسایی افراد بیمار و مشکوک به کرونا و رهگیری اطرافیان افراد مبتلا انجام شده است و همچنین غربالگری افراد دارای بیماری زمینه‌ای، توزیع ماسک و تجهیزات بهداشتی، تشدید نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و محدودیت تردد در منطقه الموت شرقی از جمله اقدامات انجام شده برای کنترل کرونا جهش یافته در روستای فیشان است. 

این مسئول با اشاره به ابتلای ۵۰ درصد اهالی روستای فیشان الموت شرقی، تاکید کرد: به همین منظور واکسن کرونا نیز به افراد بالای ۶۵ سال روستا تزریق شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز