خبرگزاری کار ایران

بازدید فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی از بناهای تاریخی گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۳۲۰

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان گیلان در بازدید از بناهای تاریخی شهرستان سیاهکل استان گیلان بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط بازدیدکنندگان تأکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت،سرهنگ محمد علی‌پور در بازدید میدانی از بناهای تاریخی شهرستان سیاهکل با اعلام این مطلب گفت: بنابر مصوبات ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی گیلان که به مجموعه‌های فرهنگی تاریخی استان ابلاغ شده، تمامی بازدیدکنندگان از این بناها موظف به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی هستند.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان گیلان افزود: تیم‌های کارشناسی و نظارتی ساماندهی‌ شده توسط ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی با انجام سرکشی‌ و بازدیدهای مستمر در ایام نوروز ۱۴۰۰ بر نحوه رعایت این پروتکل‌ها نظارت دقیقی خواهند داشت.

سرهنگ علی‌پور همچنین در بازدید از محل موزه لاهیجان و دیدار با کارکنان وضعیت بناهای تاریخی استان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود : واحد‌های نظارتی یگان حفاظت میراث‌فرهنگی گیلان در سال گذشته با تعامل و همکاری نیروی محترم انتظامی استان موفق به کشف و ضبط تعداد زیادی از ادوات حفاری غیرمجاز در سطح استان شدند که در سال جاری، برنامه‌ریزی‌های جامعی جهت استفاده از نیروهای مردم‌نهاد نظیر بسیج در حفاظت از ابنیه تاریخی استان دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز