خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خبر داد:

افزایش 65 درصدی ترددهای درون شهری در کرمانشاه / رشد 100 درصدی جانباختگان سوانح رانندگی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۱۶۵

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از افزایش 65 درصدی ترددهای درون شهری کرمانشاه در تعطیلات نوروزی امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سرهنگ "فضل الله شیری" اظهار داشت: این افزایش تردد مربوط به 28 اسفند تا پایان روز سوم فروردین بوده و در 6 روز سپری شده از تعطیلات نوروزی و آغاز طرح پلیس نسبت به مدت مشابه سال قبل محاسبه شده است. 

وی ادامه داد: این در حالیست که طی روزهای 28 تا 30 اسفند آمار ترددهای درون شهری نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن تا 85 درصد نیز افزایش یافت. 

سرهنگ شیری با بیان اینکه این افزایش ترددها باعث رشد 100 درصدی افراد جانباخته شده است، گفت: سال گذشته در این بازه زمانی فوتی نداشتیم اما امسال و در شامگاه 30 اسفند یک عابر پیاده در بزرگراه امام (ره) جان خود را از دست داد. 

رئیس پلیس راهور استان با اشاره به کاهش 4 درصدی تعداد سوانح جرحی، خاطرنشان کرد: با این حال تعداد مجروحان به علت شدت سوانح 9 درصد رشد داشته است. 

وی در پایان افزایش تعداد مجروحان علیرغم کاهش سوانح جرحی را به علت سرعت بالای خودروها و افزایش سفرهای خانوادگی عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز