خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور استان بوشهر خبر داد:

جریمه های ۵۰۰ و ۲۰۰ هزار تومانی در انتظار متخلفان

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۱۳۸

رئیس پلیس راهور استان بوشهر گفت: جریمه های ۵۰۰ و ۲۰۰ هزار تومانی در انتظار متخلفان است.

به گزارش ایلنا از بوشهر، سرهنگ کشکولی ظهر امروز  چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران ابراز داشت: برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا سفر «از» و« به» شهرهای نارنجی ممنوع است و برای افرادی که نسبت به ضوابط تعیین شده بی توجهی کنند ، مبلغ پانصد هزارتومان جریمه لحاظ خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان اظهار داشت : تردد شبانه در کلیه شهرهای استان از ساعت 21 تا 3 بامداد ممنوع است، افراد متمرد از طریق دوربین ها و همکاران پلیس مبلغ دویست جریمه خواهند شد.

کشکولی تصریح کرد توصیه و تاکید پلیس راهور به شهروندان و هم استانی های عزیز پرهیز از سفرهای غیرضرور در ایام نوروز است.

رئیس پلیس راهور استان ابراز داشت : رانندگان گرامی همیشه و در همه حال رعایت قوانین و مقررات رانندگی را مدنظر قرار دهند. با سرعت مطمئن و مجاز رانندگی کنند، در محل های ممنوع سبقت نگیرند،حین رانندگی توجه شان به جلو باشه و با تمرکز و هوشیاری رانندگی کنند.

کشکولی گفت : هنگام خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنید،کسانی که با موتورسیکلت تردد می کنند حتما از کلاه ایمنی استفاده نمایند، تا با مشارکت جمعی و مسئولیت پذیری اجتماعی در رابطه با مراعات ضوابط تعیین شده، امنیت، ایمنی ، سلامت و نشاط بهاری ارمغان سال نو برای همگان باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز